wtorek, 5 maja 2015

Liebster Award D:

Zostałam nominowana do czegoś takiego :T Mało siedzę na różnych blogach, dlatego kompletnie nie ogarniam, o co w tym chodzi. Chyba muszę odpowiedzieć na zadane pytania i kogoś nominować, ale... Kurde, ja tu nikogo nie znam X'D No nic.
Serdecznie dziękuję Tenshi Lulu za nominowanie mnie~

1. Możesz wybrać dla siebie jedną nadprzyrodzoną moc. Jaka to będzie i dlaczego?

Prawdopodobnie wybrałabym niewidzialność. Nigdy nie lubiłam, gdy ludzie się na mnie gapili, a i płochliwe ze mnie stworzenie. Cóż :')

2. Co twoim zdaniem w życiu liczy się najbardziej?

Hmm... Miłość? W moim przypadku jest to trójkącik. Ja - laptop - komórka ♥

3. Jaką herbatę lubisz? 

Każdą. Ale jeśli już mam wybrać jedną, chyba wybrałabym Earl Grey'a.

4. Czy posiadasz autorytet? Jeśli tak, kto nim jest?

Nie.

5. Czego nigdy nie wybaczyłbyś/wybaczyłabyś drugiej osobie?

Zdradzenia sekretu. Na szczęście, chyba tylko jedna osoba zna moje sekrety, lel x'D

6. Co jest dla ciebie najbardziej obrzydliwe?

Ludzka głupota? Ewentualnie widok, gdy ludzie zdradzają swojego przyjaciela/partnera. Poważnie, obrzydza mnie to.

7. Jaki jest twój ulubiony cytat?

A może być z anime? xD To mam 2 ;w;
"Samotność sprawia, że ludzie stają się silniejsi." ~Sasuke Uchiha
"Thanks for ignoring me when I needed you the most." ~Nie wiem kto XD I pewnie źle to napisałam, ale kij.

8. Czego się boisz?
Ośmiornic @_@ 

9. Co jest najgorszą rzeczą, jaką twoim zdaniem można uczynić drugiej osobie?

Z moich wcześniejszych odpowiedzi można się domyśleć - zdrada.

10. Jakimi słowami określiłbyś/określiłabyś styl życia, jaki prowadzisz?

Leniwy, spokojny i leniwy ;u;

11. Co jest twoim największym marzeniem?

Ukończyć szkołę, wyprowadzić się na jakieś odludzie lub do wielkiego miasta, kupić kota i żyć D': W między czasie chcę ukończyć ASP :') Chociaż to bardziej brzmi jak plany na przyszłość...


Emm.... Nikogo nie nominuję ;___; 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz