czwartek, 21 maja 2015

Powrót i malutka zmiana (/TuT)/

No więc, jak sama nazwa wskazuje - powrót. Zaniedbałam bloga, ale już powoli zaczynam wszystko sobie w życiu układać.. no i wraca mi wena.
Dodatkowo mała zmiana w muzyce oraz nazwie. Tak, wiem, po raz setny zmieniam sobie nazwę. Jednak teraz wszędzie jestem Blv lub (bo fejsbuk nie przyjmuje mojego wymyślnego "Blv") BlvMonster i zwyczajnie dla osób z fb będzie łatwiej mnie tu znaleźć. A jeśli chodzi o muzykę - zachciało mi się melancholijnych klimatów, a co się z tym wiąże - melancholijne, smutnawe opowiadania~! No tak...
Ekhem, w każdym razie mam nadzieję, że nie będzie wam przeszkadzać moja nowa nazwa, która, żebyście się nie mylili (moja koleżanka już to zrobiła ;_;) - nazwa "Blv" ma oznaczać "Blu", czyli w sumie Blue(niebieski/niebieska). To nie jest "Be el fał" XD
To już tyle ode mnie. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się napisać 2 rozdział SasoDei lub ItaSasu, a jeśli nie - jakiegoś one-shot'a, który przypadłby wam do gustu ♥

Kc mocno, Blv~♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz